Monday, April 15, 2013

Monster High-kärpäsen puraisu.

Outs.
Olen jälkijunassa, mutta olen viime päivinä löytänyt itseni netistä selailemasta Monster High-nukkeja ja törmättyäni Nefera De Nile ja Spectra Vondergeistiin, olen totaalisen menetetty. Katsokaa nyt!

I guess I'm a little behind on this Monster high thing, but lately I've found myself searching online and when I bumped into Nefera De Nile and Spectra Vondergeist, I was totally lost. Look at these!


 
Pohdin jatkuvasti sitä, että olenko liian vanha keräämään näitä nukkeja, mutta kun ne ovat tosi söpöjä! Eikä maksakaan ihan liikaa, verrattuna esimerkiksi hartsinukkeihin.

I've been thinking about this all over again and again, am I too old to collect these dolls, but they are so cute!
And they don't cost that much, comparing to resin dolls.

Kissaihmisenä myös nämä kissahahmot kutkuttaa hirmuisesti.

As a cat person, these cat figurines make me purrrr....

1 comment:

  1. Tuon Spectran minäkin haluaisin <3 Ja kyllä Nefera ja Demewkin kelpaisi :P

    ReplyDelete

Thanks for visiting, please leave a comment! :)